Najczęściej zadawane pytania

Money_back_guarantee
SSL Secure Connection
DSS Compliant

Ogólne pytania

Jakiego rodzaju towary/pakiety/produkty sprzedajemy?

Naszym produktem jest cyfrowa usługa zwiększania wskaźników w mediach społecznościowych, zamawiana z naszego katalogu.

Na jakie kraje (rynki) ukierunkowana jest nasza usługa?

Usługa jest skierowana na rynek globalny. Klienci mogą zamawiać nasze usługi z dowolnego miejsca na świecie, korzystając jedynie z karty kredytowej. Kraje, z których otrzymujemy zamówienia to m.in.: Polska, USA, Australia, Kanada, Wielka Brytania, Indie, Irlandia, Włochy, Niemcy, Hiszpania, Nigeria i wiele innych.

Jak szybko dostarczane są zamówione usługi?

Informacje o czasie realizacji każdej usługi mogą się różnić i są podane w opisie każdego pakietu.

Jak szybko uruchamiane są zamówione usługi?

Uruchomienie usługi to czas pomiędzy pomyślnym przetworzeniem płatności a rozpoczęciem realizacji. Usługi i liczba działań nie są dostarczane od razu, lecz stopniowo. Dzięki temu wzrost aktywności w mediach społecznościowych wygląda naturalnie.

Zamówienia są zazwyczaj uruchamiane w ciągu 2–5 minut po ich złożeniu i realizowane automatycznie. Zwykle klienci zaczynają otrzymywać swoje zamówienia w ciągu pierwszej godziny. Możliwym wyjątkiem mogą być wyświetlenia na YouTube, które są dostarczane z opóźnieniem, ponieważ licznik wyświetleń YouTube może aktualizować się nawet do 48 godzin po dostawie.

Jaka jest jakość świadczonych usług?

Naszym klientom zapewniamy wyjątkową jakość usług. Opis każdego pakietu znajduje się na stronie danej usługi. Dokładamy wszelkich starań, aby klienci byli zadowoleni z naszej firmy i produktów, które tworzymy.

Czy nasz system jest bezpieczny dla klientów?

System jest całkowicie bezpieczny dla wszystkich kont. Dla każdej platformy społecznościowej opracowano specjalny algorytm, który określa optymalną liczbę działań możliwych do wykonania na danym koncie. Dzięki temu system jest w pełni bezpieczny i godny zaufania.

Dlaczego zamawiane są pakiety zwiększające liczbę subskrybentów?

Usługi zwiększania liczby obserwujących zamawiają:

  • influencerzy
  • osoby publiczne i politycy
  • organizacje pozarządowe
  • zwykli użytkownicy

Głównym celem jest zwiększenie liczby aktywności pod publikacjami i na kontach.

Czy klienci muszą podawać dane logowania do swoich kont?

Nigdy nie poprosimy Cię o podanie loginu ani hasła do jakiegokolwiek konta w mediach społecznościowych. Wszystkie usługi działają autonomicznie i nie wymagają pełnego dostępu do konta.

Dlaczego nie mamy dużych pakietów?

Często klienci pytają: „Dlaczego nie sprzedajecie 100 000 subskrybentów” lub „1 000 000 wyświetleń wideo?”. Faktem jest, że sieci społecznościowe szybko wykrywają tak duże aktywności, ponieważ wydają się one nienaturalne dla większości naszych klientów. Dlatego sprzedajemy tylko takie pakiety, które przynoszą największą wartość.

Czy można dokonać zakupu dla cudzego konta?

Klient nie musi być właścicielem konta, aby zamówić usługi. Wystarczy, że konto lub publikacja jest publiczna (otwarta dla wszystkich użytkowników danej sieci społecznościowej).

Jak ustalane są rabaty?

Często oferujemy rabaty i promocje na nasze produkty. Przekreślona cena (stara cena bez rabatu) oraz aktualna stawka są widoczne w katalogu usług lub na karcie produktu.

Zniżki na usługi są dostępne w przeddzień świąt. Zwykle oferujemy rabaty w wysokości 10–25%.

W przypadku zamówień hurtowych oraz dodatkowych informacji o dostępnych zniżkach prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

Czy inni użytkownicy będą mogli stwierdzić, że kupiłeś pakiet aktywności społecznej?

Wszystkie procesy są skonfigurowane tak, aby dostarczane pakiety usług wyglądały jak najbardziej naturalnie. Dlatego obserwatorzy, subskrybenci czy znajomi nie będą w stanie rozpoznać, że klient skorzystał z naszych usług.

Czy mogę zamówić usługę wielokrotnie dla tego samego konta?

Tak, możesz ponownie zamówić tę samą usługę dla jednego konta. Jeśli złożysz kilka zamówień na tę samą usługę na jednym koncie (lub publikacji) jednocześnie lub zanim pierwsze zamówienie zostanie w pełni zrealizowane, będą one przetwarzane kolejno, jedno po drugim. Wszystkie zamówienia zostaną zrealizowane.

Co zrobić, jeśli potrzebny pakiet nie znajduje się w katalogu?

Jeśli pakiet usług, który klient chce zakupić, nie jest dostępny na stronie, może on skontaktować się z działem obsługi klienta z prośbą o rozważenie możliwości stworzenia konkretnego pakietu, podając rodzaj usługi i pożądaną liczbę aktywności społecznych. Informacje te są potrzebne do sprawdzenia możliwości realizacji usługi w wymaganej ilości oraz do obliczenia jej kosztu. Jeśli usługa może zostać zrealizowana, a szacunkowa cena będzie odpowiednia, pakiet zostanie utworzony, a link do zakupu zostanie przesłany klientowi e-mailem.

Czy można zamówić usługi klasy premium?

Możemy realizować zamówienia na usługi premium. Takie zamówienia są zazwyczaj wykonywane na specjalne życzenie. Możesz wysłać zgłoszenie do działu obsługi klienta i wskazać interesujące Cię usługi. Z naszej strony sprawdzimy, czy nasi partnerzy oferują podobne rodzaje usług premium i złożymy u nich zamówienie.

Takie usługi są zwykle 2–3 razy droższe niż te dostępne w katalogu. Charakteryzują się wyższą jakością wizualną i niezawodnością dostawy.

Gwiazdy, politycy, biznesmeni i influencerzy często decydują się na takie usługi.

Zamawianie usługi u kilku wykonawców

Bardzo często nasi klienci zamawiają usługi zarówno u nas, jak i u kilku innych firm. Nie zalecamy tego robić, ponieważ gdy produkty różnych wykonawców zaczynają być dostarczane do tych samych publikacji (kont), sieci społecznościowe mogą wykryć nienaturalny wzrost i zacząć „ucinać” zrealizowane zamówienia.

Nasze systemy działają w taki sposób, że działania są dostarczane w naturalny sposób. Jeśli produkt jest zamawiany tylko u nas, kontrolujemy, jak naturalnie jest on dostarczany i jak organicznie wygląda w oczach danej sieci społecznościowej.

Jeżeli różne firmy realizują dostawę podobnych/identycznych usług, produkt zostaje wyłączony z 30-dniowej gwarancji uzupełnienia.

Usunięcie posta po złożeniu zamówienia

Podczas zamawiania usługi nie zalecamy usuwania posta, którego dotyczy zamówienie. Jeśli publikacja zostanie usunięta lub dodana ponownie, zamówienie zostanie wstrzymane bez prawa do uzupełnienia lub zwrotu środków.

Zamknięcie konta (ustawienie jako prywatne) po złożeniu zamówienia

Podczas zamawiania usługi nie zalecamy ustawiania konta jako prywatnego, ponieważ realizacja usługi zostanie wstrzymana. Jeśli klient zamknie konto w trakcie realizacji, zalecamy ponowne jego otwarcie i kontakt z działem obsługi klienta w celu wznowienia zamówienia.

Czy można zamówić usługę dla zamkniętego (prywatnego) konta?

Konto prywatne to opcja dostępna w ustawieniach większości sieci społecznościowych. Jej celem jest zapewnienie, że publikacje na koncie są widoczne tylko dla osób zaakceptowanych przez właściciela (znajomych/obserwujących).

Z tego powodu należy ustawić w opcjach konta możliwość oglądania treści także dla osób, które wcześniej nie subskrybowały konta. Tylko w ten sposób możemy zrealizować zamówienie.

Czy można zamienić jedną usługę na inną?

Jeśli realizacja zamówienia już się rozpoczęła, nie ma możliwości zatrzymania dostawy usługi i przekierowania jej na inne usługi.

Czy mogę zamówić usługę dla starej publikacji?

Klienci mogą zamawiać aktywność społeczną dla dowolnych starych kont oraz starych publikacji.

Jedynymi wyjątkami są pakiety autolajków i auto wyświetleń, ponieważ działają one tylko dla nowych publikacji, dodanych po zakupie subskrypcji.

Pytania dotyczące ofert na Instagramie

Czy można rozdzielić pakiet subskrybentów między różne konta?

Obecnie technicznie nie ma możliwości podziału subskrybentów między różne konta. Dla każdego konta należy złożyć osobne zamówienie.

Ograniczenia dotyczące kont 18+

Jeśli konto jest przeznaczone dla odbiorców pełnoletnich (18+) i w ustawieniach konta wybrano odpowiednią opcję, nie będziemy mogli wysłać subskrybentów/polubień/wyświetleń. Zalecamy wyłączenie tej opcji, złożenie zamówienia, a po jego realizacji ponowne jej włączenie.

Czy można rozdzielić pakiet polubień między różne publikacje?

Nasz system umożliwia rozdzielenie jednego pakietu polubień na różne publikacje.

W każdym pakiecie można rozdzielić maksymalnie 10 zdjęć.

Minimalna liczba polubień, jaką można zamówić, to 10 sztuk na zdjęcie, dlatego w przypadku małych pakietów (np. 10 polubień) można wybrać tylko 1 publikację.

Co należy wiedzieć o automatycznych polubieniach na Instagramie

1) System zaczyna dodawać polubienia do nowych zdjęć godzinę po złożeniu zamówienia.

2) Nasz system ustala element początkowy (ostatnia publikacja na koncie) i liczy od niego. Oznacza to, że autolajki zaczynają być dostarczane do kolejnego posta, który został dodany po tym elemencie.

3) System co 20–30 minut analizuje konto, znajduje najnowszą publikację i automatycznie wysyła do niej polubienia.

4) Polubienia dotyczą wyłącznie nowych postów i nie obejmują starych publikacji.

5) Konto klienta musi być otwarte tak długo, jak działa opcja.

6) System może wysłać polubienia maksymalnie do 5 postów dziennie.

Anulowanie subskrypcji autolajków

Wszystkie pakiety autolajków i autowyświetleń są odnawiane automatycznie, co oznacza, że co miesiąc pobierana jest opłata abonamentowa.

Aby anulować subskrypcję, klient musi wysłać wiadomość e-mail do działu obsługi klienta (w dowolnym formacie), podając czas i konto, z którego chce zrezygnować.

Jaki jest podział obserwujących według krajów?

Wszystkie pakiety mają następujący orientacyjny podział:

– 40% użytkowników to Europejczycy i Amerykanie,

– 40% to Arabowie i Azjaci,

– 20% to konta korporacyjne innych firm.

Czy można przetestować waszą usługę?

Specjalnie dla osób, które mają wątpliwości, czy nasze usługi im odpowiadają, stworzyliśmy małe i tanie pakiety, które można kupić, aby ocenić jakość.

Co zrobić, jeśli część subskrybentów wypisze się z konta?

Niektórzy obserwujący mogą się wypisać – zazwyczaj jest to od 5% do 20%. Niestety, nie możemy zagwarantować 100% utrzymania użytkowników.

Dlatego oferujemy 30-dniową gwarancję na wszystkie pakiety. Jeśli w tym okresie część użytkowników wypisze się z konta, zrekompensujemy tę liczbę i wyślemy nowych subskrybentów.

Czy polubienia na Instagramie mogą spadać?

Ostatnio Instagram wprowadził system, który może „ucinać” i ukrywać część polubień. Jeśli spotkasz się z takim problemem, zalecamy skorzystanie z usługi uzupełniania, w ramach której nasi specjaliści z działu wsparcia zwrócą brakujące polubienia.

Czy dostarczeni subskrybenci będą wchodzić w interakcje z moim profilem?

Zazwyczaj zamówieni subskrybenci są nieaktywni – nie lajkują, nie komentują ani nie oglądają filmów.

Jeśli klient chce zdobyć obserwujących, którzy będą wykonywać podobne działania, powinien zamówić usługę „Prawdziwi obserwujący na Instagramie”.

Dostawa

Czas realizacji usługi

Czas realizacji usług różni się w zależności od pakietu. Informacje o czasie dostawy dla każdego pakietu znajdują się w jego opisie.
Jeśli usługa nie zostanie dostarczona w określonym przedziale czasowym, klient powinien się z nami skontaktować, a my rozwiążemy wszystkie powstałe problemy.

Opóźnienia w realizacji usługi

Niektóre usługi mogą być dostarczane z opóźnieniem. Powody mogą być następujące:

1) Trwające zmiany techniczne po stronie poszczególnych sieci społecznościowych.

2) Duży napływ zamówień, który wydłuża czas ich realizacji.

Średni czas opóźnienia może wynosić kilka dni.
Jeśli okres realizacji już minął, a zamówienie nie zostało ukończone, prosimy o poinformowanie naszego działu obsługi klienta – sprawdzimy problem.

Czy zamówienia mogą być dostarczone szybciej niż wskazano w warunkach?

Obecnie nie oferujemy przyspieszonej realizacji usług.

Czasami jednak usługi mogą zostać dostarczone szybciej niż określono w opisie pakietu – zależy to od niskiego obciążenia serwerów.

Płatności

Jak wygląda proces zamówienia?

Aby zamówić usługę, należy:

1) Wybrać odpowiedni pakiet i kliknąć przycisk „Kup teraz” lub „Kup”.

2) Wprowadzić link do konta lub publikacji, dla której zamówiono pakiet.

3) Podać swój adres e-mail.

4) Wprowadzić dane karty i potwierdzić płatność za pomocą kodu 3DS (dotyczy tylko płatności kartami Visa, Mastercard lub Maestro).

5) Otrzymać e-mail potwierdzający płatność z danymi zamówienia.

Dostępne metody płatności

– Visa, Mastercard i Maestro;

– Apple Pay i Google Pay.

Przykład: płatność przez Apple Pay nie jest tym samym, co płatność kartą Visa, ponieważ mają one różne przepustowości oraz szybkości realizacji transakcji. Dlatego dla niektórych klientów istotne jest, aby serwis obsługiwał Apple Pay/Google Pay, a nie tylko Visa/Mastercard.

Czy można zapłacić PayPalem?

Ta metoda płatności nie jest obecnie wspierana.
Wcześniej (do 2020 roku) była dostępna na stronie, dlatego w niektórych starych opiniach klientów można znaleźć wzmianki o płatności przez PayPal.

W przyszłości ta opcja również nie będzie działać, natomiast klient może zapłacić kartami Visa i Mastercard lub przez Apple Pay i Google Pay, które są bezpieczniejsze niż PayPal.

Dlaczego płatność może nie przechodzić?

1) Blokada systemu Anti Fraud;

2) Błędy związane z 3DS;

3) Niewystarczające środki na koncie;

4) Nieprawidłowe dane karty;

5) Limity płatności internetowych;

6) Blokady płatności międzynarodowych;

7) Limit liczby transakcji dziennych.

Waluta płatności

Po dokonaniu płatności niektórzy klienci mogą zauważyć w swoim wyciągu, że środki zostały pobrane w innej walucie, np. hrywna ₴, euro €, funt £.

Dzieje się tak, ponieważ nasza firma korzysta zarówno z banków amerykańskich, jak i europejskich. W zależności od tego, który bank obsłużył transakcję, klient widzi kwotę w walucie banku z danego kraju.

Często dolar $ bywa mylony z hrywną , ponieważ ich symbole są podobne. Warto wtedy wyjaśnić klientowi, że chodzi o przewalutowanie, a faktyczna kwota pobrana w dolarach odpowiada tej, która została wskazana na stronie.

Karty kredytowe i debetowe

Nasz serwis obsługuje zarówno karty kredytowe, jak i debetowe. Klient może więc wybrać najwygodniejszą opcję płatności.

Różnice między kwotą na stronie a faktyczną płatnością

Klient może zauważyć sytuację, w której usługa kosztuje np. 9,99 zł, a bank pobrał 10,09 zł.
Dzieje się tak wtedy, gdy bank dolicza własną prowizję za transakcje międzynarodowe lub lokalne.

Czy można otrzymać fakturę za płatność?

Jeśli klient skontaktował się z naszym działem obsługi klienta w celu sprawdzenia możliwości zamówienia usługi, której nie ma w katalogu, i otrzymał pozytywną odpowiedź wraz z wyceną, wtedy otrzyma fakturę do opłacenia.

Faktura to wygenerowana strona w systemie płatniczym, której link wysyłamy na adres e-mail klienta. Po jej opłaceniu klient otrzymuje zamówioną usługę.

Ta opcja nie dotyczy pakietów auto-like i auto-view. Wszystkie pozostałe usługi można zamówić na fakturę.

Przypomnienia o niezapłaconym zamówieniu

Jeśli klient rozpoczął proces płatności, ale go nie ukończył, system płatniczy może wysłać powiadomienie o niedokończonym zakupie z propozycją sfinalizowania go.

Klient może go dokończyć albo zignorować wiadomość, jeśli produkt nie jest mu już potrzebny.

Nie ponosimy odpowiedzialności za takie przypadki, ponieważ to bank informuje klientów o dodatkowych opłatach przy wydawaniu karty. Wszystkie spory związane z prowizjami należy wyjaśniać z bankiem, który wydał kartę płatniczą.

Gwarancja

Jaka jest różnica między Refill a Refund?

Refund to możliwość odzyskania całej wpłaconej kwoty. Pełen zwrot środków oferujemy w dwóch przypadkach:

1) Dostawa nie rozpoczęła się w ciągu 10 dni od złożenia zamówienia.

2) Dostarczony produkt nie zgadza się z opisem.

Refill to opcja uzupełnienia zamówienia. Oznacza to, że jeśli np. klient zamówił usługę i otrzymał 1000 obserwatorów, a w ciągu tygodnia 100 osób zostało „uciętych”, wówczas rekompensujemy brakującą liczbę i dodajemy brakujących subskrybentów.

Nie posiadamy automatycznej opcji Refill, dlatego przyjmujemy zgłoszenia od klientów wysyłane na nasz adres e-mail wsparcia.

Ile czasu zajmuje otrzymanie Refill lub Refund?

Proces realizowany jest w ciągu 30 dni.

W przypadku Refund:

Zwrot pieniędzy następuje tylko w dwóch sytuacjach:

1) Klient nie otrzymał zamówionej usługi. Jeśli zamówiona aktywność społecznościowa nie została dostarczona (lub dostawa nie rozpoczęła się w ciągu 10 dni od zamówienia), klient ma prawo zażądać zwrotu od działu wsparcia i go otrzymać.

2) Produkt nie jest zgodny z opisem.

W przypadku Refill:

Po całkowitym dostarczeniu usługi klient ma 30 dni, aby zgłosić potrzebę uzupełnienia, jeśli część aktywności zniknęła. Klient powinien dostarczyć odpowiednie dowody (np. zrzuty ekranu).

Przykład: jeśli klient zamówił 100 obserwatorów, a po 25 dniach 25 z nich przestało obserwować i zostało tylko 75, może skontaktować się z działem wsparcia i poprosić o rekompensatę utraconych obserwatorów.

Uzupełnianie (Refill) rozpoczyna się w ciągu 24–48 godzin. Jeśli w tym czasie proces się nie zacznie, klient powinien ponownie skontaktować się z Obsługą Klienta.

Jak szybko realizowane są zwroty na kartę?

Zazwyczaj zwrot środków trwa od 1 do 14 dni, w zależności od banku klienta.

Jeśli klient nie otrzymał zwrotu w ciągu 14 dni od momentu, gdy potwierdziliśmy Refund, należy ponownie się z nami skontaktować. W takim przypadku sprawdzimy, czy bank nie ma problemów z realizacją przelewu.

Pytania dotyczące darmowej wersji próbnej

Darmowi obserwatorzy / subskrybenci

Darmowe wersje próbne subskrybentów są obecnie niedostępne.
Jeśli klient chciałby przetestować usługę, może zamówić najtańszą opcję, aby sprawdzić jakość naszych usług.

Dlaczego niektóre darmowe wersje próbne mogą być niedostępne?

Liczba osób chcących otrzymać darmową wersję demonstracyjną jest niezwykle wysoka i nie zawsze możemy ją zapewnić.
Dlatego czasami wyłączamy darmowe dema dla niektórych usług i zamiast tego oferujemy klientowi małą ilość usługi w niskiej cenie jako test.

Dział Obsługi Klienta

Jakie informacje są potrzebne do sprawdzenia zamówienia?

Aby zespół obsługi klienta mógł sprawdzić zamówienie i udzielić jak największej ilości informacji, należy podać adres e-mail, na który zostało złożone zamówienie oraz wskazać, jaki pakiet został zakupiony.
Należy również podać informacje, dla jakiej publikacji lub konta została zamówiona usługa.

Godziny pracy

Dział obsługi klienta jest otwarty codziennie od godziny 9:00 do 18:00 czasu brytyjskiego.

Jak się z nami skontaktować

Możesz skontaktować się z zespołem wsparcia, wysyłając zgłoszenie na adres e-mail obsługi klienta.

Jak szybko odpowiadamy na zapytania klientów

Średni czas obsługi zgłoszenia wynosi od 10 minut do 6 godzin w godzinach pracy.
Wszystkie zgłoszenia wysłane po godzinie 18:00 są obsługiwane następnego dnia.

Każdy klient, po wysłaniu zgłoszenia, otrzymuje automatyczną odpowiedź z numerem zgłoszenia. Ta automatyczna odpowiedź oznacza, że otrzymaliśmy Twoje pytanie i już nad nim pracujemy.