Nasi klienci są dla nas największym priorytetem i zatrudniamy tylko odpowiednich kandydatów, aby zapewnić, że nasze usługi są najlepsze w branży. Zatrudniamy ekspertów, którzy potrafią dostarczyć realną wartość. Dlatego zawsze poszukujemy specjalistów pełnych energii, którzy będą doskonałym uzupełnieniem naszego zespołu. Nasza kultura pracy jest wzbogacająca, a nasi pracownicy mogą odkrywać wspaniałe możliwości, dołączając do naszego zespołu. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi ofertami pracy, abyście mogli sprawdzić wszystkie dostępne stanowiska.
Jeśli jesteś utalentowaną osobą i szukasz firmy, która właściwie wykorzysta Twój talent, to jesteś we właściwym miejscu. Tutaj znajdziesz wszystkie aktualne oferty pracy, na które możesz aplikować.
Wierzymy w to, aby dobrze dbać o naszych pracowników i zapewniać im środowisko, które pomoże im rozwijać się zarówno jako osoby, jak i w ich karierze. Oferujemy świetne benefity pracownicze w porównaniu z naszą konkurencją. Dołącz do nas już dziś!
Skorzystaj z tych benefitów, gdy dołączysz do naszej rodziny:
Poszukujemy energicznego Content Managera do naszego zespołu. Kandydat powinien spełniać poniższy opis stanowiska oraz inne wymagania:
Content Manager będzie odpowiedzialny za kierowanie zespołami, które tworzą różnego rodzaju treści wspierające strategię marketingową firmy. Dzięki temu wzrośnie wiarygodność firmy oraz jej baza klientów.
Manager będzie musiał kierować zespołem profesjonalnych pracowników oraz nadzorować angażujące strategie contentowe, które w dłuższej perspektywie przyniosą korzyści firmie. Do jego obowiązków należy wyszukiwanie słów kluczowych specyficznych dla danej niszy, tworzenie treści takich jak artykuły i blogi, a także aktualizowanie istniejących treści na stronie internetowej firmy, aby pozostawały aktualne.
Oczekujemy, że kandydaci na stanowisko Content Managera spełnią następujące wymagania:
Mamy w naszej firmie kilka otwartych stanowisk dla copywriterów; oto szczegóły, które musisz znać:
Copywriterzy są odpowiedzialni za tworzenie treści zarówno na potrzeby wewnętrzne (on-site), jak i zewnętrzne (off-site). Powinni pisać teksty łatwe do czytania, angażujące i skłaniające do działania. Celem jest zachęcenie czytelników do podjęcia działań, które przyniosą korzyści firmie. Copywriterzy muszą prowadzić dogłębne badania na różne tematy, aby tworzyć treści, które wnoszą wartość w życie odbiorcy.
Treści muszą być wolne od błędów gramatycznych i starannie sprawdzone pod kątem literówek. Powinny być uniwersalne i dostosowane do wielu branż. Oczekujemy również stosowania strategii SEO, które pozwolą na wysokie pozycjonowanie treści w wyszukiwarkach. Dzięki temu zwiększy się ruch na stronie i poprawi jej ranking.
Copywriterzy są kluczowymi współtwórcami sukcesu firmy. Muszą spełniać wszystkie poniższe wymagania, aby jak najlepiej realizować swoje obowiązki:
Posiadamy otwarte wakaty na stanowisko Web Designer.
Web designer zajmuje się tworzeniem stron internetowych oraz wszystkich elementów kreatywnych. Projektanci stron internetowych opracowują różne elementy wizualne wykorzystywane w wielu celach, takich jak branding, projektowanie i inne. Mogą tworzyć infografiki na strony firmowe w mediach społecznościowych lub strony produktowe witryny. Oczekujemy od naszych web designerów wszechstronności, aby mogli pracować nad różnymi projektami kreatywnymi we współpracy z innymi zespołami.
Ponadto testują różne projekty, aby określić, które z nich są najbardziej skuteczne.
Chcemy, aby nasza firma zawsze była na najwyższym poziomie, dlatego oczekujemy, że kandydaci na stanowisko Web Designer spełnią następujące wymagania:
Poszukujemy asystenta obsługi klienta, który pomoże nam dostarczać naszym klientom usługi na najwyższym poziomie. Oto nasze oczekiwania wobec osoby na tym stanowisku:
Asystent obsługi klienta będzie zajmował się obsługą zapytań klientów i udzielał odpowiedzi zgodnie z polityką firmy. Oczekujemy, że będzie dostarczał klientom dokładnych informacji dotyczących zapytań związanych z dowolnym działem. Jeśli informacje nie są dostępne, należy skonsultować się z odpowiednim działem, aby przekazać klientowi tylko rzetelne dane. Asystent musi być gotowy do współpracy z innymi działami i wspierania ich w kontakcie z klientami.
Reklamacje klientów muszą być rejestrowane i w razie potrzeby obsługiwane zwroty. CRM powinien być aktualizowany o wszystkie dokładne informacje i wszelkie ostatnie zmiany. Jeśli klienci pytają o dostępność usług, asystent obsługi klienta powinien to sprawdzić i udzielić odpowiedzi.
Ponadto do obowiązków należy również obsługa transakcji płatniczych. Asystent obsługi klienta musi przestrzegać wszystkich polityk firmy, aby klienci nie byli wprowadzani w błąd i mieli jasny obraz zasad obowiązujących w firmie.
Oto nasze wymagania wobec asystenta obsługi klienta: